Veelgestelde vragen

Hier hebben wij de meest gestelde vragen op een rijtje gezet. Mocht jouw vraag er toch niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op per mail, chat of telefoon.

Wat is de bezorgtijd?

Als je bij ons voor 12:00 uur een bestelling plaatst, wordt hij dezelfde werkdag nog verzonden. Normaal gesproken heb je hem dan de volgende dag al binnen.

Wat zijn de bezorgkosten?

Jouw bestelling bij bretelsspecialist.nl wordt zowel in Nederland als in België gratis verzonden.

Kan de bestelling worden afgehaald?

Je kan jouw bestelling afhalen bij ons magazijn. Dit kan je aangeven in het bestelproces. Je ontvangt dan bericht wanneer jouw bestelling klaarstaat.

Het product is niet op voorraad, wat nu?

Wij doen er alles aan om ons volledige assortiment op voorraad te houden. Indien jouw gewenste product niet op voorraad is kan je een bericht sturen naar info@bretelsspecialist.nl, waarna we er alles aan zullen doen om het product alsnog op korte termijn verkrijgbaar te maken.

Hoe kan ik betalen?

Wij bieden verschillende betaalmethoden aan, waaronder iDeal, Bancontact, Paypal en Afterpay. Klik hier voor meer informatie.

Ik ben niet tevreden met het product, wat nu?

Wij kunnen begrijpen dat je toch van gedachten verandert. Dat geeft niks, want je hebt 14 dagen bedenktijd. Klik hier voor meer informatie over het retourneren van jouw bestelling.