Garantie

Over jouw aankoop geldt de wettelijke garantie. Jij hebt wettelijk gezien recht op een deugdelijk product. De eerste zes maanden na aanschaf profiteer je bovendien van een verlichting van bewijslast.

Wanneer het product binnen zes maanden na de aanschaf kapot gaat of een mankement vertoont, dan moeten wij als verkoper aantonen dat dat door jouw schuld gekomen is. Anders heb je recht op herstel of vervanging van het product of, als dat niet mogelijk is, op teruggave van de aankoopprijs.

Bretelsspecialist.nl is uiteraard verantwoordelijk voor het leveren van een goed product. Indien het product fouten bevat of wij een fout hebben gemaakt, zullen wij zorgen voor een vergoeding of vervanging van het product. Indien het product verkeerd is gebruikt, of het verkeerde product is besteld, kunnen wij een vergoeding vragen.

Wij vragen je altijd eerst contact op te nemen met onze klantenservice alvorens het ontvangen product retour te sturen.

Retourzendingen worden zo snel mogelijk verwerkt en/of beoordeeld, uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket bij ons in het magazijn. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@bretelsspecialist.nl of door contact op te nemen middels één van onze contactopties. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur. Vanaf februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.